Talán már említettem, hogy nagyon szeretem a szép képkereteket  na és persze a képeket is) és nagy örömömre a minap sikerült is egyre szert tennem. Szerencsére szép is volt, egyben is volt, így már csak annyi dolgom akadt, hogy kitaláljam mi legyen belőle. Valami olyasmit szerettem volna, (nem is én lennék ha nem ) amit még más nem csinált, és még a Pinteresten sem jött hasonló szembe velem. Na és persze az is elvárás volt, ha már megcsinálom, a lakás egyik éke legyen. 
Ne kérdezzétek, hogy villant be a végleges megoldás, mert komolyan mondom nem tudom megmondani, de különleges is lett, praktikus is, és nem mellesleg a hamarosan elkészülő fürdőszoba egyik dísze lesz. Na persze, mikor a fiúknak megmutattam, és a tervemet elővezettem nagyon furcsán néztek rám, így most különösen számítok a Ti véleményetekre! :)

Adott volt tehát egy régi Blondel keret, amit szappanos szivaccsal alaposan megtisztítottam.







Maradék műfű.


Itt látszik milyen élethű, ezért is esett erre a típusra a választásom.
Miután a füvet pontosan  méretre vágtam, ügyelve a szálirányra, szigorúan a visszáján, következet a ragasztás.
Miután megkötött következett a viaszolás, amivel csupán a keret színét frissítettem fel egy picit. Egyenlőre megmaradt a keret eredeti színe.
És a végeredmény :) Helyükön a Tillandsiákkal.
Hamarosan virágzik:)
Valahogy így fog kinézni a falon, természetesen a fürdőben, ahol szerencsére fény, és pára is van bőven.

Szerintetek? Nagyon nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre, amit itt a blogon is közzé tehettek.
Eni
1 megjegyzés