Amikor néhány hónappal ezelőtt beköltöztünk az új otthonunkba, úgy gondoltam egy dolgozószoba bőven elég lesz, hiszen úgy sem dolgozunk egyszerre itthon. Be kell látnom tévedtem, egy 160 cm-es asztal kevésnek bizonyult kettőnknek. Így aztán nem volt más választásom, mint kialakítani egy saját kis dolgozó sarkot, egy saját kis asztallal, ráadásul jó nőcissel, hogy a fiúk le se merjenek ülni mellé :)
Azt hiszem hosszas keresgélés, és jó néhány festéssel töltött este után büszkén mondhatom, hogy elkészült, és rajtam kívül mindenki számára tabu! :)

A kiszemelt áldozat, ami bár az eredeti zöld színében is tetszett, így nagyon sokat filóztam a végleges megoldáson.

Azt tudtam, hogy az egyik lábánál van egy pici repedés, de itt bizony komolyabb megerősítésre volt szükség, amihez nem  tagadom egy kis segítséget is igénybe vettem.
Majd következett a színpróba, végül egy saját magam által kikevert szín mellett döntöttem, és ez esetben ASCP-t, azaz krétafestéket használtam.
Az általam csak ASCP-nek nevezett festékről már korábban írtam egy szösszenetet, amit az alábbi linkre kattintva olvashattok:http://kreativkertkreativotthon.blogspot.hu/2013/10/a-nagy-festekteszt-ascp-kontra.html
Örömmel jelentem a festék már Magyarországon is beszerezhető, a Nemiskacat bloggere jóvoltából.

Így nézet ki az első réteg után, amit kivételesen még jó sok réteg követett, mert valami oknál fogva nem úgy működött a festék, ahogy általában szokott :(
De végül csak elkészült, és ugyan nem a tervezett helyére, hanem a hálószobába került, ( poszt hamarosan ) már most imádom! Most pedig jöjjenek a csupa csupa nőcis képeket a részletekről.


Az egyik sarka, a kedvenc tükrömmel és sapkámmal. És, hogy hogy kerül a sapka az asztalra, hát így :)
A másik sarka, két igazán nőcis porcelánnal.
Pihe puha részletek.
És az ÉN asztalom teljes életnagyságban.
:)
És hát nem rózsaszín, nem barbis, mégis úgy gondolom igazán nőcis. Szerintetek van olyan pasi aki ezek után itt szeretne dolgozni? :)
Eni
0 megjegyzés