Mivel mostanában ez a téma igen felkapott, úgy gondoltam összegyűjtöm nektek a legötletesebb minikerteket amiket találtam, és megmutatom, hogyan kezdődött ez az én esetemben. " őrület ".

Egy kedves ismerősöm küldött egy hasonló képet, azzal az üzenettel, hogy Enci ez neked biztosan tetszene. Nem tévedett, tetszett is :)
Ezek után elrohantam és beszereztem néhány hozzávalót, és összeszedtem mindent ami a lakásban megtalálható volt, majd szóltam a kisfiamnak, hogy akkor mi most minikertet építünk. Kicsit furcsán nézett rám, de mivel szeret kertészkedni, nem ellenkezett.:)
Hogy mi lett a végeredmény, és hogyan készült, arról itt olvashattok: http://kreativkertkreativotthon.blogspot.hu/2013/05/mano-kert-lepesrol-lepesre.html
És akkor lássuk a szerintem legkreatívabb kerteket:

Az egyik kedvenc :)

Mézeskalács-házikó.



Egy cseppnyi tenger :)

A legapróbbak!
Szerintem egytől egyig mind nagyon ötletes, én mindenkit csak biztatni tudok, ha tetszik, bátran vágjon bele és készítse el a neki leginkább tetszőt a saját fantáziájára hagyatkozva.
Nem lehetetlen, ezt a barátnőm 10 éves kisfia csinálta!

Szerintem szuper lett! :)
És, hogy miért is hasznos egy ilyennek az elkészítése, honnan származik pontosan.....?
Az alábbi linkre kattintva ez is kiderül:
http://www2.rtlklub.hu/808-minden-reggel/video/minikertek-a-lakasban
Eni


0 megjegyzés