Mivel az eddigi bejegyzések, főként a virágokról szóltak, most jöjjön egy olyan bejegyzés, ami a lakberendezés, dekoráció témakörét öleli körül. Bár nekem erről is egy növény jut az eszembe, így az elején nem lövöm le a poént.
A bejegyzést, nem én írtam egy kedves ismerősömet kértem meg rá, aki nem mellesleg profi enteriőrtervező és már több újságban is megcsodálhattuk az általa tervezett otthonokat.
Íme az általa írt szöveg és a gyönyörű képek:










Tavaly épp ilyen-tájban kért fel egy fiatal pár lakásuk átalakítására. Mind a tervezésben, mind a kivitelezésben aktív résztvevők voltunk - férjemmel. Miután a lakás elkészült, az utolsó találkozás alkalmával a fiatalok (Kriszta és Tamás) átadták a meghívót - az ESKÜVŐJÜKRE! A nászajándékon nem sokat gondolkoztam, mivel tudtam, hogy még mi minden hiányzik a lakásból ahhoz, hogy valóban OTTHON legyen: pár saját készítésű tárgy - a készen kapható bútorok mellett. Igen, azok nagyon kellettek!
Varrtunk ágytakarót a lila tapétás hálóba, stílusosan lilát. Terveztem ide kis asztalt és díszpárnákat, amiket meg is varrtam. A fésülködőasztalra díszdobozt alkottam, a maradék lila tapétából...                                 


 







A nappali igazi meleg, narancs színű lett, a lilának éppen komplementere - így a nappali étkező narancs kiegészítőket kapott: fehér porcelán müzlis tálakból festett kaspókat kreáltam, beültettem fűszernövényekkel. Festettem üveget is,stílusosan narancs színűt. A nappaliban is megjelent a tapéta, természetesen itt narancsban, szokatlan bogyós-növény motívummal - nos, itt az étkező melletti falon is előbukkant, képkeretben. Szintén ezt a tapétát használtam magazintartó bevonására is. 









  
A lakásról a fotókat, London Kati készítette - ezúton köszönöm neki :)   
Írta és összeállította: P.Fogarasi Dianna/enteriőrtervező/SZÉ-ÉP BT
És, hogy én miért írtam az elején, hogy nekem erről is egy növény jut az eszembe, íme a bizonyíték:
Ezért:)
Remélem Dia írása és a bemutatott otthon is elnyerte a tetszéseteket, nekem, bár bevallom őszintén először idegenkedtem tőle, nagyon tetszik!
Köszönjük Dia!
Nekem még utolsó gondolatként egy idézet jut az eszembe: " Az otthon az ölelések háza " Én biztos vagyok benne, hogy ebbe az otthonba jó érzés esténként hazatérni, és összebújva álomra hajtani a fejünket.
Eni

2 megjegyzés
  1. Nekem nagyon tetszik! :)
    Gratulálok mindkettőtöknek. :)

    Egy megjegyzésem lenne csak: a képeket sajnos csak nagyon kis méretben lehet megnézni, így a részletek nem túl jól kivehetőek. Nem lehetne nagyobb méretű képeket berakni helyettük?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szemi!

      Sajnos nem, Dia ilyen formátumban küldte, de legközelebb odafigyelünk erre, már készül az újabb lakberendezős bejegyzés:)
      Szép Estét!
      Eni

      Törlés