Mivel még mindig a házfelújítás kellős közepén járok, és éppen a fürdőszoba van soron, összegyűjtöttem néhány ötletet.
Ami biztos, hogy lábas kád lesz, és két általam készített dekoráció mindenképpen helyet kap majd.

Az egyik a Kokedama, ezt ugyan nem magam készítettem, de egy régebbi bejegyzésemben olvashatsz róla: http://kreativkertkreativotthon.blogspot.hu/2013/04/kokedama-egy-apro-ujdonsag-ezuttal.html
A másik ez a kép, aminek elkészítéséről szintén olvashattok:
 http://kreativkertkreativotthon.blogspot.hu/2014/05/napi-diy-avagy-hogyan-kerul-mufu.html

És akkor nézzük az általam összegyűjtött fürdőszobákat sorban:

Az egyik nagy kedvencem, egyedül a piros függöny szúrja egy picit a szemem.
A kád színe, és az összhatás tetszik, de leginkább egy nyaralóban tudom elképzelni.
Ami ezen a képen nagy kedvencem, az a függönytartó rúd, már dolgozom a megoldáson, hogy kivel lehetne kiviteleztetni :)
Egy nagyon elegáns fürdő pici helyen, ami számomra nagyon szimpatikus, bár a hétköznapokban nem tudom mennyire praktikus egy textil függöny a fürdőszobában.
Érdekes kontrasztot alkot a modern kád, a régies padlóburkolattal, és szekrénnyel.
Végre csempe! :)
Először az jutott erről a képről az eszembe, hogy ütős, ami nem is kérdéses, másodszor pedig, hogy ez egy házilag felújított amolyan DIY fürdőszoba. Szerintem kihozták belőle a maximumot!
Ezt a tárolórendszert, illetve hasonlót az IKEA is forgalmaz, egy biztos, ahol kicsi a hely, más nem nagyon jöhet szóba, így ez is fel van írva a listámra :)
Ugyan nem lábaskád, de nagyon légies, és elegáns.
Egy ízig vérig modern, nőcis fürdőszoba, egy kis régivel megbolondítva.
Egy biztos, ahogy így elnéztem a képeket, a csempe mintha szép lassan kiszivárogna a divatból, maximum a fehér nagyon semleges csempék az elfogadottak. Nem tudom, hogy ez mennyire praktikus, mennyire tartósak vajon ezek a festékek?
Én mindenesetre nem mertem a festett falat bevállalni, így egészen biztos, hogy nem lesz trendi a fürdőszobám. :)
Eni
0 megjegyzés