Már hetekkel ezelőtt történt, de az agyagozást nem lehet elkapkodni, így a posztot sem :) Mivel én évekkel ezelőtt már belekóstoltam az agyagozás világába, sőt később gyerekeknek oktattam is, nagyon izgatottan vártam, hogy Judit, a Vintage Bazár tulajdonosa tud e nekem valami újat mutatni?
Természetesen tudott, és egy nagyon kellemes délutánon szerintem csodaszép dolgokat készítettünk.

Kellékek.
Ennyiféle mintából választhattunk. Elárulom, már ez sem volt könnyű :)
Judit aki nagyon türelmes tanárnéninek bizonyult.
Mit gondoltok ebből a " pacából " lesz valami?
Lesz bizony :)
Itt már a mázazás előkészítését látjátok.
Itt még hófehéren, mázazás előtt.
És íme a kész művek egy része, amibe Bia, Bluer Design barátnőm munkái is belekeveredtek.
Ezek a képek pedig már használat közben készültek. Apacuka tányér, festett kagylótésztával.
És az én tündér kertem, ami legnagyobb sajnálatomra még egyáltalán nem a tündéri arcát mutatja, de ami késik nem múlik.:)
Judit kifejezett kérésére a teljes folyamatot, és apró titkokat kihagytam, de ha érdekel titeket az agyagozás rejtelme, akkor nagyon szívesen megmutatom nektek azt a technikát amit én tanultam, és a mai napig alkalmazom ha időm engedi, egyenlőre még csak virtuálisan.
Amennyiben Judit tanfolyamára szeretnétek jelentkezni, Őt itt tudjátok elérni: https://www.facebook.com/pages/Vintage-bazaarhu/116388491803174?sk=events&key=events
Eni
0 megjegyzés