Szóval egy átlagos reggelen történt, mikor kávézás közben megnéztem az oldalamat, egy levél állt a postaládámban. Persze ez önmagában nem olyan szokatlan, mert azért időnként előfordul velem ilyesmi :)
Mikor megnéztem, viszont már egyáltalán nem gondoltam, hogy ez egy átlagos nap.
Nézzétek csak! Remélem Kinga http://redcountryhazataja.blogspot.hu szerzője nem haragszik meg érte, ha szó szerint idézem, de nyilvánosan is válaszolni szeretnék rá.
"Kedves Enikő! Tudom, hogy sokan nem szeretnek díjat kapni - bizonyos népszerűség színt felett - mert kicsit olyannak érzik, mint a sztárok az autogram írást, de én magam kaptam, nagyon örültem neki, és most tovább is adom! Neked is, de egyáltalán, mondom egyáltalán nem sértődök meg, ha nem adod tovább!!! "
Kedves Kinga, én igen is szeretem a díjakat, és nagyon büszke vagyok rá, hogy megtiszteltél vele, és ezáltal szebbé, boldogabbá tetted a napomat! És bár sok idő eltelt, nem azért nem válaszoltam, és nem adtam tovább, mert nem szeretném, csupán az a fránya idő, és itt nem a mostani időjárásra gondolok :)


Íme a díjam :)

Amit magáról a díjról tudni kell, max. 11 másik bloggernek lehet továbbadni, akiktől a legtöbbet inspirálódunk, és legszívesebben olvassuk őket!
 A díjhoz kérdések is tartoznak, na ezen sokat agyaltam :)
1. Mi szeretnél lenni, ha újra kezdenéd az életed?
2.Mi az a dolog az életedben, amit tiszta szívből utálsz?
3. Ki az a történelmi, média, filmes esetleg irodalmi személyiség, akivel szívesen találkoznál? 



1,Talán ezen nem fogtok túlságosan meglepődni, de ha újrakezdhetném biztos vagyok benne, hogy kertész lennék :) Olyan igazi, hiszen a mottóm már legalább 20 éve egy ősi kínai mondás, mely így szól: " Kertész legyen ki boldogságra vágyik "!
2, A rosszindulatú embereket, és ha ok nélkül bántanak. Talán ez az a két dolog, amit a legkevésbé tudok tolerálni.
3, Nem titok, ezen a kérdésen filóztam a legtöbbet, mert ide illene valami nagyon nagyon okosat írni,
    de úgy döntöttem nem okosat, hanem valósat írok.
    - Hemingway, mert imádom az összes könyvét.
    - Jane Eyre, mert szerintem hihetetlenül okos nő volt, aki jóval a kora előtt járt.
    - Sissi, mert mindig is szerettem volna legalább egy picit abban a korban élni.
    - A Tövismadarak film két főhősével, mert javíthatatlanul romantikus vagyok :)

Az én kérdéseim, amin még többet agyaltam :)
1, Miben változtatta meg a Blog az életedet?
2, Hogyan tolerálja a családod ezt a " hóbortodat " ?
3, Mi volt az a dolog, amit úgy érzel a blogírástól kaptál pluszban, illetve mi volt a legnagyobb    elismerés, amit azóta kaptál, hogy blogot írsz?

És, hogy én kinek adnám tovább? Nagyon nagyon sok embernek, de maradok a bűvös 3-as számnál.
A három jelöltem közül, egy valaki már biztosan kapott díjat, csak nem büszkélkedett vele, én mégis újra továbbadom neki, hiszen ezt a szabályzat nem zárja ki.

1, Ő nem más, mint Bia barátnőm a http://bluerdesign.cafeblog.hu/ szerzője, akitől nagyon sokat    tanultam, és egy rendkívül jó szívű ember.
2, A más jelöltem nem más mint Jucika, fromjuci.blogspot.com/ aki azért kapja tőlem ezt a díjat, mert volt bátorsága megvalósítani az álmait!
3, Bálint, a http://nemmindlom.blogspot.hu szerzője, aki nem azért kapja a díjat, hogy pasi is legyen a csapatban, hanem számomra hihetetlen amit csinál, és mindezt még humorosan is teszi.

Ők lennének az én díjazottjaim, és persze még sokan mások, de akkor hajnalig írhatnám a listám :)
Még egyszer nagyon köszönöm Kinga, hogy gondoltál rám!

Eni



0 megjegyzés