Pontosan egy évvel ezelőtt történt, hogy átvettük új otthonunk kulcsait, és baráti segítséggel kifestettük az egész házat. Nem volt mit tenni, egyrészt, mert nem kaptunk annyi hitelt mint szerettünk volna, másrészt két hetünk volt elhagyni az én kis lakásomat. Ígérem hamarosan pótolom, és rendhagyó módon utólag lesz bejegyzés a Női otthonról :) Bár ha az elmúlt három évet nézem a Holland-Magyar otthonról is illene írnom. Talán nem túlzok ha azt mondom ez a 3 év volt életem legszomorúbb, és legszebb időszaka is egyben, válással, szerelmekkel, költözésekkel, harcokkal teli, de ez már megint egy másik bejegyzés témája.

Így kezdődött. Talán nem túlzok, ha azt mondom bő három napunkba tellett a gyerekszoba kékjének kiválasztása, ami ellen kézzel lábbal tiltakoztam, de az ész érveim nem használtak. Látjátok ott a bal sarokban?
Gergő szobája azóta is félkész állapotban van, mert ugye van egy elképzelése neki, és van egy nekem, na mármost a kettő nem teljesen egyezik. És, hogy miért nem dönthet Ő egyedül? Mert egy ici picit nem ártana formálnom az ízlésén :) Persze semmi extrára ne gondoljatok, csak olyan kiskamaszos lázadásra. De előbb utóbb majd csak lemeccseljük ezt a dekorációs témát, és akkor ígérem lesz poszt is.

A rémes konyhát még talán sosem mutattam, ennek ideiglenes kialakítása most van folyamatban, reményeim szerint szeptember végére elkészül.
Hogy miért csak ideiglenes? Mert végre meghoztam azt a nem túl egyszerű döntést, hogy a parapet falnak bizony mennie kell, éppen elég a két boltív. Na már most nincs egyszerű dolgom, mert erről mindenki megpróbál lebeszélni, de remélem ezt a csatát is megvívjuk, és győznek az ész érvek, hogy egy sokkal élhetőbb, tágas étkezőnk és konyhánk lesz. Addig is kedvemre garázdálkodhatok, amit a csempe festésével fogok kezdeni. A barna ajtófrontok már az első hónapban eltűntek :)

A még rémesebb fürdő, amit most már meg merek mutatni, mert ha nincsen csúszás, jövő hétre készen lesz! Azt hiszem aznap pezsgőt bontunk, és gyertyafényes, illóolajos fürdőt veszek :)
A vendégszoba, illetve az én birodalmam, ami ugyan már elkészült, de még kisebb módosítások hátra vannak.
A tervek. Tudom egy picit talán ütős, de vágyom valami igazán különlegesre is.


A háló, ami már elnyerte végleges formáját.



A nappali, és előszoba egyben, ami egy érdekes történet, mert reményeim szerint a nappali helyén egyszer majd télikert lesz :) Egyenlőre eredeti funkciója szerint használjuk, de még van mit csinálni rajta.
Az előszobáról pedig, erre a linkre kattintva olvashattok, bár jelenleg ott is változások folynak :)

Jelenleg itt egy új technikát próbálgatok, terveim szerint ez a falszakasz fogja kiemelni a kandallót, és nagyon szépen fog tükröződni a hatalmas aranykeretes tükörben.
Az étkező, ami szerencsére már készen van, mindaddig még összenyitásra nem kerül a konyhával.
Erről részletesen itt olvashattok:http://kreativkertkreativotthon.blogspot.hu/2014/04/egy-polgari-otthon-eletre-kell-4-resz.html

Amiről még nem esett szó az a fiúk dolgozója, ami a gyerekszoba és az én " rezidenciám " között kapott helyett, így mindenkit szemmel tudok tartani.:) Erről egyenlőre még nem készült fotó, mert egy kissé még rendetlen.:(
Azt hiszem összességében nem állunk rosszul, annak ellenére, hogy én bizony sokszor türelmetlen vagyok, és azt szeretném, ha minden rögtön és azonnal készen lenne, de erre adtam magamnak még egy évet.
És, hogy miért éppen ez a ház? Miért éppen Polgári Otthon? Mert egy ilyen háznak múltja van, ami számomra nagyon fontos volt, és szerettem volna valami egyedit alkotni, mind a házat, mind a kertet tekintve, és azt hiszem ez egy új építésű házban nem sikerült volna.

A kert a maga bájos részleteivel, amiről hamarosan újabb és újabb posztok születnek majd.


A legfontosabbat majdnem elfelejtettem! Az elmúlt egy évben egy igazi rosszcsont, de ennek ellenére egy imádni való kutyussal Ámorral bővült a család .
Amennyiben tetszett a bejegyzés, megköszönöm ha megosztod másokkal is.
A blog Facebook oldalához az alábbi linkre kattintva csatlakozhatsz: https://www.facebook.com/kreativkert , ahol naponta frissülő tartalommal találkozhatsz. Ha mindennap látni szeretnéd, ne felejtsd el bekapcsolni a követés funkciót! :)

Eni

0 megjegyzés