Ezt a gyertyatartót egy kerti partira kölcsönöztem a hugicámtól, aki megkért, ha már elhozom fessem le fehérre. Igen ám, de azt én túl unalmasnak tartottam, meg hát régóta ki szerettem volna próbálni egy számomra új technikát. Meg is volt a tökéletes alany :)

Ilyen volt mikor megkaparintottam, majd első lépésként csupán egy picit megcsiszoltam.
Majd ecettel alaposan átitattam. Itt azért becsúszott egy kis baki, mert én csak almaecetet tartok itthon, és bevallom erre a célra a háztartási ecet jobb lett volna. Ami nem mellesleg tényleg háztartási ecet, és nem ételbe való!
Bő fél óra várakozás után a vastaglazúr következet, amit ecsettel hordtam fel a felületre.
Ezen a képen már jól látszik, hogy kezd a két anyag reakcióba lépni egymással, amire némi ecettel időnként azért rásegítettem.
Miután alaposan megtörölgettem, már csak némi festéket, ez esetben ASCP-t dörzsöltem bele, amit egy ronggyal rögtön vissza is töröltem. Ez lehet, fehér, szürke, az én esetemben pedig kék festék volt a nyerő, mert ez volt kéznél :)
Az ASCP-ről bővebben itt olvashattok, erre most nem térek ki külön : http://kreativkertkreativotthon.blogspot.hu/2013/10/a-nagy-festekteszt-ascp-kontra.html

És a végeredmény. Egy Dunából két hete kiemelt uszadékfa, és az általam készített gyertyatartó.
És mindez már gyertyákkal.
Már használat közben, a csajos parti estéjén, ahol rengeteg DIY ötlet volt, így természetesen külön posztot szánok neki :)
Ugye milyen egyszerű? :)
Eni
0 megjegyzés