Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én ősszel szeretem leginkább dekorálni az otthonom. Egyrészt mert a természet ilyenkor rengeteg " alapanyaggal " örvendeztet meg bennünket, másrészt a hűvös esték beköszöntével vágyom egy kis melegségre. Ezt pedig mi mással lehetne jobban elérni, pláne költséghatékonyan, mint némi dekorációval, néhány gyertyával, és finom sült alma illattal.

Első lépésként készítsünk egy egyszerű, de mutatós ajtókoszorút, ez a leveles változat mindkét " elvárásnak " megfelel.
Kezdjük rögtön az előtérrel, ahol néhány tök, és egy- két mécses csodákra képes, szerintem ennél nem is nagyon kell több.

A nappaliban a hűvös szürke mellett, egy kis meleg narancs, szintén jól jön ilyenkor.
A kandalló párkányának dekorálására sem kell sokat költenünk, némi termés, és általunk készített egyedi kép tökéletesen megfelel.
Egy nagyon egyszerű módszerrel saját képet is festhetünk, amivel szintén feldobhatjuk a falat.
Meleg színű kaspókkal, és virágokkal szintén meglepő hatást érhetünk el.
Ha  a kandallónk nem csak állkandalló, a tűzifát is bekészíthetjük stílusosan. Én így szoktam :)
Ha nincs kandallónk, legyünk kreatívak, és dekoráljuk kedvenc komódunkat. Ide is készíthetünk saját képet, egyedi feliratokkal.
Váza helyett ősszel használjunk dísztököt, amit egy befőttesüveggel, és agy oázissal béleljünk ki, mielőtt a szezonális virágokat belehelyezzük. Így sokkal tartósabb!
A sült alma illatról se feledkezzünk meg, ha éppen nincs kedvünk sütni, egy pici illóolaj is megteszi.
Így ezeket a képeket elnézve határozottan szeretem az őszt! :)
Amennyiben tetszett a bejegyzés, megköszönöm ha megosztod másokkal is.
A blog Facebook oldalához az alábbi linkre kattintva csatlakozhatsz: https://www.facebook.com/kreativkert , ahol naponta frissülő tartalommal találkozhatsz. Ha mindennap látni szeretnéd, ne felejtsd el bekapcsolni a követés funkciót! :)

Képek: Pinterest, Kreatív Kert - Kreatív Otthon
 
Eni

0 megjegyzés