Nem titok, hogy az otthonom kialakítása mellett időm nagy részét a kert tervezgetése teszi ki. Mert ugye egy Polgári Otthonhoz ( csak én nevezem így ) egy elegáns kert dukál. De milyen is egy elegáns kert? Na mármost én itt elakadtam, mert volt ugyan elképzelésem, bele is kezdtem ( nagy hiba volt, már megint a türelmetlenségem ) de valahogy semmi sem úgy sült el ahogy akartam. Na de sebaj, ősszel kezdem elölről :) Egy biztos, ami nem hiányozhat az a rózsa, mert ugye az kell minden kertbe, a levendula, mert a kettő együtt remek páros, és sok sok puszpáng ami majd szegélyezi az utakat.
De addig is még újra belevágok inspirálódom egy kicsit, ha van kedvetek tartsatok velem.

Elegáns kőedényeket örökzöldekkel mindenképpen szeretnék, hogy télen se legyen kopár a kert.
Tó helyett itt egészen biztosan csobogó lesz, mert ahhoz túl kicsi a kert, hogy még egy tavat is belezsúfoljak, ez pedig kompromisszumos megoldásnak tökéletes.
Ez a rész mindenképpen marad, bár a nagy tujáknak menniük kell, mert sajnos szinte teljesen elszáradtak, viszont ezáltal egy szép tágas teret kapok majd.
Természetesen a filagória is marad, csak egy elegáns dió lazúrt kap. A két nagy ciprus sorsa, még kérdéses. Kivágni sajnálom őket, de nagyon rossz helyen vannak.
És akkor nézzük mire vágyom még :)

Egy ilyen félig fedett teraszra mindenképpen, a szőlő nevelést már elkezdtem :) A polikarbonát tető is adott, szóval már csak a többi van hátra.
Esetleg valami ilyesmi verzió is szóba jöhet.
Egy ilyen elegáns magas ágyás is örülnék, ha helyet kapna nálunk. a kivitelezőt még keresem.
Kell egy kis fű is, de ehhez rengeteg járólap kell felszedjek, aminek már most jobb ha nekiállok, akkor talán őszig készen leszek.
Természetesen egy rózsakapu, mert egyszerűen gyönyörű, és nagyon romantikus :)
:)
Ez már itt az álom kategória, mert persze ekkora kertem nincs, de kilenc tő levendula már beszerezve.
És még egy virág, ami szerintem egy kertből sem hiányozhat, ami nem más mint a hortenzia.
https://www.youtube.com/watch?v=UF8waBB2ACs
A zenét semmiképpen ne hagyjátok ki! :)

Mit gondoltok elég elegáns, és romantikus lesz?
Eni
0 megjegyzés