Aki most hosszas leírást vár, az bizony csalódni fog, mert kivételesen egy képes beszámolóval készültem, minimális szöveggel. Persze már amennyire ez tőlem telik :) Mindig megfogadom, hogy nem lesz körítés, de végül ezt,  meg azt még mindig oda kell írnom....
Szóval most igyekszem a lényegre szorítkozni, és bemutatni a levendulát, ahogyan én szeretem.
Mindenhogy :)

Csak így egyszerűen csokorba kötve, egy kis papír csipkével dekorálva.
Koszorú formájában, amit idő hiányában a ceglédi Oázis dolgozói készítettek nekem. Ezúttal is köszönet érte :)
Buzogány formájában, amit a tavalyi levendulafesztiválon tanultam meg elkészíteni.
Olaj formájában, amit magunk is el tudunk készíteni, és még mutatósabb ha az üveget is dekoráljuk egy picit.
Cukor formájában. amit szintén magam készítek, hiszen a téli teák, és a nyári limonádék elengedhetetlen kelléke. Cukorbetegek, stiviával, vagy nyírfacukorral is készíthetik!
Ajándéknak is kiváló! Ez a verzió barna, és fehér cukor rétegezésével készült, csupán a dekoráció kedvéért.
Időhiányában az egyetlen nem saját készítésű alkotás. A félreértések elkerülése végett nem süti, hanem szappan :)
  És természetesen szappan formájában, aminek elkészítéséről bővebben itt olvashattok:
http://kreativkertkreativotthon.blogspot.hu/search/?q=levendula

És a kertből sem hiányozhat, hogy mindezeket a dekorációkat, ajándékokat saját szüretelésű levendulából készíthessük el!!! Tíz bokor ezekhez a dekorációkhoz bőven elég :)

Én kizárólag rózsával együtt ültetem, és nem csak azért mert szép, hanem mert a rózsát is imádom :) Ráadásul ennek a párosításnak az egyik nagy előnye, hogy a levendula távol tartja a rózsától a tetveket. Ezt mindenképpen próbáljátok ki!
Ugye nem kell titeket továbbgyőzködjelek, hogy a levendula és a rózsa egy elválaszthatatlan páros :)
Eni

1 megjegyzés