Ugye kíváncsiak vagytok, mi köze van Ámor kutyának a levendula koszorúhoz, és hogy hogyan kerül a képbe még a karalábé is? :)
Múlthéten még nem nagyon voltam "járóképes" a Görögországból hazacipelt vírus után, de azért már a lakásban mászkáltam, és ahogy azt minden reggel tenni szoktam kinéztem az ablakon. Na akkor már valami gyanús volt, így szóltam a fiúknak, pontosabban életem párjának hogy nézze már meg mivel is játszik Ámor? Ó semmivel, csak egy karalábéval, hangzott a válasz. Ezen vagy fél délelőtt gondolkodtam, vajon honnan szedett Ámor karalábét??? Addig addig filóztam ezen még kimentem az udvarra, lesz ami lesz, én bizony ezt megnézem saját szemmel. Egészen biztosan nem fogjátok kitalálni, mivel játszott Ámor, én pedig azóta sem tudom, hogyan lehet ezt karalábénak nézni? Ezért inkább mutatom.

Volt két ilyen szívem, egy kicsi meg egy nagy, de csak volt, mert Ámor természetesen ezt szedte szét, na most ha valakinek ez életem párján kívül karalábéra hasonlít, komolyan mondom elpostázom neki :)
Tehát az alap megvolt, szépen megtisztítottam, majd sötétzöld akrilfestékkel lekentem. Ha nincs ilyen alapunk, mert történetesen egy tündéri kutyánk van, virágkötő drótból magunk is elkészíthetjük.
Friss levendulából, és a friss tényleg kulcsszó, ha netán már egy kicsit száraz nyugodtan áztassuk be,  kössünk apró csokrokat.
Ezeket vékony dróttal alaposan rögzítsük, az alaphoz.
Miután elkészült valahogy így kell kinéznie, de nekem még nagyon  " natúr " volt, így kicsit tovább gondoltam a dolgot.
Szerencsére gyöngy azért mindig akad itthon, így ezeket is vékony drótra fűztem és az alaphoz rögzítettem.

Végül pedig egy levendula színű masnit kötöttem rá.
És, hogy hasonlítson az eredeti verzióhoz, illetve az eredeti verzió az újhoz, ő is kapott egy helyes kis lila masnit.
Na így lesz az ember lányának teljesen véletlenül egy szív alakú levendula koszorúja :) Ilyenkor persze sosem tudom, hogy sírjak vagy nevessek Ámor kutya újabb és újabb akcióin, amivel folyton plusz munkát ad nekem :)
A blog facebook oldalához itt csatlakozhatsz, ha nem szeretnél lemaradni a friss posztokról, ötletekről ne felejtsd el bekapcsolni a követés funkciót.
Amennyiben nem csak a kertek, és a lakberendezés érdekel, hanem Te magad is szeretsz alkotni, dekorálni, netán érdekes workshopokon részt venni, akkor keresd fel és kövesd az EnArt Design Studio facebook oldalát, melyet itt találsz.
Képek: Kreatív Kert - Kreatív Otthon, amik az oldal kizárólagos tulajdonát képezik, így megosztásuk csak linkkel együtt lehetséges!
Ha tetszett a bejegyzés megköszönöm, ha másokkal is megosztod.
Eni
0 megjegyzés