Mostanában mindenki fehér lázban ég, legalábbis nálunk, már a külföldi trendek már pár lépéssel tovább járnak, de természetesen esetemben sem ez a mérvadó, a lakberendezésben soha nem a trendeket követtem. Mindig inkább az számított, hogy mi tetszik nekem? Most éppen a barna, talán azért, mert a női otthon olyannyira fehér és habos babos volt, hogy egy nőgyógyász barátnőm találóan csak ösztrogén bombának hívta, ami szerinte minden pasit elriaszt :) Hát nem tudom, volt aki kibírt benne egy kis időt, majd költöztünk, ebbe a bizonyos " polgári otthonba", ahol ugyan vannak fehér bútorok, mert van amiből én sem engedek ( konyha ) de azért a barna a mérvadó, és egyre inkább barnulunk, amit legnagyobb megdöbenésemre én sem bánok sőt.
Inspirációnak összeszedtem néhány fotót a Pinterestről, de a hálószobánk is jó példa erre, ahol az egyetlen fehér bútordarab, az én most készülő fésülködő szekrényem lesz, de alapvetően a szürke és a barna fog dominálni.

A terv :)
A mostani hálónkról, ami szintén barna, az alábbi linkre kattintva olvashatsz: háloszoba
Valami ilyesmiben gondolkodom, amivel tudom, hogy családom férfi tagjainál, nem fogok osztatlan sikert aratni, sőt...:)
Egy remek példa arra, hogy egy harsány színnel, milyen szépen meg lehet törni a barna egyhangúságát. Ugye, hogy cseppet sem unalmas?
A konyha, ami jelenleg még vita tárgyát képezi, talán ez az egyetlen helyiség ahol ragaszkodom a fehérhez, bár mire a konyhához érünk, még azért sok víz lefolyik a Dunán :)
Egy remek példa az egyik kedvenc bloggeremtől, hogy a színeket milyen jól össze lehet hangolni. 
És szintén egy példa tőle, hogy a "retro" stílus is remekül mutat barnában.
A hátteret, és a padlót elnézve, szerintem ezt a bútort is Ő készítette, csak itta már eleve elegáns bútort emelte ki a szintén elegáns feketével, ami nekem szintén nagy kedvencem.
Természetesen senkit sem szeretnék arról meggyőzni, hogy barna otthont varázsoljon magának, de remélem arra azért jó példákat hoztam, hogy nem csak fehér otthonban lehet élni :)

A blog facebook oldalához itt csatlakozhatsz, ha nem szeretnél lemaradni a friss posztokról, ötletekről ne felejtsd el bekapcsolni a követés funkciót.
Amennyiben nem csak a kertek, és a lakberendezés érdekel, hanem Te magad is szeretsz alkotni, dekorálni, netán érdekes workshopokon részt venni, akkor keresd fel és kövesd az EnArt Design Studio facebook oldalát, melyet itt találsz.
Képek: Kreatív Kert - Kreatív Otthon, amik az oldal kizárólagos tulajdonát képezik, így megosztásuk csak linkkel együtt lehetséges!
Ha tetszett a bejegyzés megköszönöm, ha másokkal is megosztod.
Eni

0 megjegyzés