Mint ahogyan azt az előző részben már említettem 2014. ( Hurrá, már nagyon vártam! ) első nagy projektje a konyha befejezése lesz. Nem vagyok egy tervezgetős típus, de azért lássuk be ezt alaposan át kell gondolni, végül is nem 1-2 évre tervezi az ember. És ez esetben nem csak a látvány hanem a praktikum is nagyon fontos! Hogy mik ezek? Erre itt nem térnék ki részletesen, hiszen azt hiszem ezt minden háziasszony tudja jól. Egy két konyha után már nekem is vannak konkrét elképzeléseim.
Pl: nem akarok apró cseppét, mert annak a fugájából a kosz eltávolítása kissé nehézkes, így az oly divatos metró csempe elvetve. Nem akarok folyton hajolgatni, így a sütő csakis kényelmesen elérhető magasságban lehet. A mosogatok állandó vízkőtelenítéséből is elegem van, így csak is kerámia mosogató jöhet szóba. Na és akkor itt van még a felső szekrények kérdése, ami igen kulcsfontosságú, mert képtelen vagyok rendet tartani, ( ki gondolta volna Ó ) így csak is zárt felső szekrények jöhetnek szóba, de, hogy a szellősség hatása is megmaradjon, azoknak mindenképpen üvegesnek kell lennie.
Mondtam, hogy nem egyszerű :) de mivel tényleg nem rövid időre tervezek, inkább legyen készen apránként, mint, hogy elkapkodjam.
Na és egy nagyon fontos dolog amiből szintén nem engedek, csakis Ikeás bútor lehet! Most lehet, hogy sokan megbotránkoznak, de nekem ez már két otthonomban tökéletesen bizonyított, szemben az asztalossal méregdrágán elkészítettet tömör fenyő bútorral.
De nézzük honnan is indulunk, ígérem nem szövegelek többet, innentől inspiráló ötletek következnek, gyönyörű képekkel.

Innen indultunk. Nem baj, innen kihívás nyerni!
Itt tartunk most. A pult és a mosogató NEM végleges megoldás! A csempére keresem az ötleteket, mert bontani Nem akarok!
Az első számú kedvenc.
Rögtön egy remek tárolási ötlet, amit Ikeás bútorból is könnyen ki lehet alakítani.
Az első számú Ikea kedvenc, bár sajnos a bortartónak nem jut hely :( Viszont csupa üveg :)
És akkor nézzük a dekorációt.

Tapéta mindenképpen kesz! Lehetőleg kék. Ugye ebből bármelyik jöhet?

És valami vagány dolog is kell :) Szerintem erre is találok valamilyen Ikeás verziót.
És, hogy a végeredmény milyen lesz? Remélhetőleg február végére, március elejére kiderül. addig is várom az ötleteket, kommenteket!
Eni
Kreatív Kert - Kreatív Otthon
0 megjegyzés