Azok kedvéért akik az első részt nem olvasták, nézzük csak honnan is indultunk. Az élet, úgy hozta, hogy kinőttük az én kis lakásomat, amit a Facebook oldalamról sokan ismertek talán,  (Egy női otthon pillanatképei) hiszen annak átalakulását, szépülését többen figyelemmel kísértétek.
Így neki álltunk egy nagyobb otthont keresni, de nem ám akármilyen elvárásokkal. Legyen régi, lehetőleg polgári jellegű, és beköltözhető. Hosszas keresgélés után augusztus 15.-én vettük át a kulcsokat. Akkor ért az első sokk. Úristen, mit fogunk egy ekkora házzal kezdeni? A tökéletesen berendezett otthon kipakolva már egészen más arcát mutatta. Persze nem nagy, csak a belmagasság zavar folyton össze, na meg a bútorok hiánya :)
Ezután következett a második sokk, mikor kiderült, hogy másnap elkelt a lakásom, és ide bizony ha tetszik ha nem, szeptember elsején be kell költözni. Ebből a sokkból már kicsit nehezebben eszméltem, és gyors tervezésbe kezdtem, hogy mi az amit mindenképpen meg kell csináljunk, hogy a ház két hét alatt beköltözhető legyen.
Hamar világossá vált, hogy nem lesz villanyszerelés, nem lesz fűtéskorszerűsítés, nem készül el a fürdő, és hát lássuk be konyhát sem lehet ennyi idő alatt varázsolni. Ezeket mind mind később kell megcsinálni, a parketta felújítással, a burkolatcserével............ együtt.
Ezek nem kis munkák, és mind alapos tervezést, igényel, majd alapos rumlival jár :(
Egy nagy tanúság: ha tehetjük hagyjunk időt magunknak, hogy ezeket a munkálatokat szép lassan el tudjuk végezni. ( Mi nem tehettük, mert a lakásom csak akkor kellett a leendő tulajdonosnak, ha ilyen rövid idő alatt kiköltözünk. )
Első lépésként egy alapos nagytakarítással kezdtünk, majd következett a festés. A színeken nem vacilláltam sokat, mert ezzel úgy vagyok, legyen előbb egy semleges alap, majd abból tovább lehet építkezni. Így esett a választásom egy egyszerű vajszínre, amit csak a gyerekszoba kékje tör meg, amit természetesen tulajdonosa választott.

Ez lett az alapszín, a háttérben a gyerekszoba kékjével.
Bár sokak szerint merész döntés volt, ehhez a lambéria erősen érett színének is igazodnia kellett. Ebből nem engedtem!
Miután a legfontosabb feladattal megvoltunk, össze kellett hozni egy ideiglenes konyhát is, amihez az Ikea gyorsan összeszerelhető szekrényvázát választottam, egy ideiglenes munkapulttal. Ez jelenleg is így néz ki, de a tervek már alakulnak. Kis helyiség lévén fehér konyha egy kontrasztos sötét színű pulttal és átadóval.

Valami ilyesmire gondoltam, persze nekünk nincs ilyen szép nagy ablakunk :)
Ebben a helyiségben jelenleg a legnagyobb gondot a régi burkolat eltávolítása okozza, mert mint mondtam, bontani utólag már nem szeretnék. Szóval töröm a fejem rendesen, ötleteket elfogadok :)

Így néz ki az ideiglenesen összedobott konyha. Ennek befejezése az idei év első feladata.

A másik nagy terv, aminek tavasszal el kell készülnie az a fürdőszoba, ezzel együtt a fűtés korszerűsítése, illetve a villanybojler megszüntetése. A feladat nem könnyű, mert ebbe a kis helyiségbe egy második mosdót is be kell " zsúfoljunk ". Itt nincs mese, a burkolatnak mennie kell, ettől már most rosszul vagyok. Tudom, tudom utána szép lesz..........

Ilyen most.
Valami ilyesmit szeretnék.

Vagy ilyet? Mindenesetre a kád már megvan :) Természetesen Vaterás szerzemény.

Ugye 2014-ben sem fogunk unatkozni? És még a kertet nem is említettem :)
Eni
Kreatív Kert - Kreatív Otthon
0 megjegyzés