Ami ebben a történetben igazán érdekes, hogy akkor amikor az első ilyen " akciómat " elkövettem, fogalmam sem volt, hogy létezik ilyen, hogy Ikea hack. A dolog egyszerűen ösztönös volt. Bár nem szeretem a rattan bútorokat, ezzel a fekvő ággyal régóta szemezgettem. Igen ám, de a színe miatt sehogy sem tudtam beilleszteni az akkori otthonomba. Nem vacakoltam sokat, vettem egy vajszínű festék spray-t és egyszerűen lefújtam. Hát így kezdődött valamikor 3 évvel ezelőtt. Így nem is készült előtte utána fotó, hiszen még blogom sem volt :)

Ugye az eredeti verziót mindenki ismeri? 

Ez a fekvőfotel azóta is a család kedvence, és természetesen most is költözött velünk!

A második ilyen fotelátalakulás már némiképpen tudatos volt, de még mindig csak az vezérelt, hogy kellene egy kényelmes, de olcsó fotel. Irány az Ikea :) De természetesen a színnel ez esetben is problémáim akadtak, mert konkrét elképzelésem volt, hogy ez a fotel csakis KÉK lehet, hogy a kissé egyhangú enteriőrt valamivel " feldobjam ". Ez esetben már tudatosabban választottam festéket, így az OBI vízbázisú selyemfényű kékére esett a választásom. És természetesen már fotóztam is, de még mindig nem tudtam, hogy amit csinálok annak neve is van :)

Ugye milyen unalmasan simult az enteriőrbe? Szinte észrevehetetlen.
Így aztán nem menekülhetett, bármennyire is " ette " a festéket.


Akkor még nem ismertem, illetve nem használtam az ASCP-t, ma már egy ilyen fotelt csak is azzal kennék le!!!

A kész " mű " több réteg festék, és több napos száradás után, immáron újjászületve.
Itt még ideglenes helyén, de már itt is jól látszik, hogy a kék és a vajszín milyen szépen kiemelik egymást.


Ugye, hogy jó ötlet volt?
Legközelebb egy olyan bútordarabbal készülök, amit ugyan már látatok, de a részletes folyamatot még nem mutattam.
Na és persze akkor már tisztában voltam vele, hogy az amit én művelek, az nem más mint az oly divatos Ikea hack :)
Eni
0 megjegyzés