Az a helyzet, hogy a Szilveszter és én valahogy sosem voltunk jóban egymással. Pontosan ezért a dekorációra sem fektetek túl nagy hangsúlyt, de az utolsó pillanatban a lelkiismeretem valahogy mindig megszólal. Nem volt ez másképpen ma sem, így hirtelenjében ezt sikerült összedobnom, remélem elnézitek nekem, hogy nem ez lett, lesz valószínűleg az év posztja :)

Szeretem ezt a maradék barna boát, mert szinte minden alkalom tökéletes kelléke :)
Árnyjáték :)
Egy maszk Szilvesztertől farsangig szintén maximálisan kihasználható, én ezt különösen kedvelem, mert véletlenül passzol az otthonunk színeivel :)
Ünneplőben az íróasztalom, így ma garantáltan nem dolgozom :)
A boa ebből a koszorúból maradt, ami szintén egész évben használatban van, most színes kis lampionokat kapott plusz dekorációnak.
A kéményseprő,és a négylevelű lóhere ilyenkor nálunk elmaradhatatlan kellék. 
5, 4, 3, 2, 1, 0 és felkerül a 2015-ös felirat!
Vajon mit hoz 2015?

Ezzel a néhány villám ötlettel kívánok nektek nagyon boldog új évet, és kívánom, hogy minden álmotok teljesüljön az új esztendőben!
BUÉK!
Eni
0 megjegyzés