Úgy gondolom mindenki számára ismerős a 70-es években épült társasházak leginkább sárga üvegbetétes balkonkorlátja, illetve az akkor készült hasonló megoldások. Sajnos nem túl dekoratív megoldás, kicserélni viszont nem olcsó mulatság, ezt tapasztalatból tudom. Ezért egy kicsit körbejártam a témát, milyen alternatívák léteznek helyette. Szerencsére a paletta mára már nagyon széles, akár az árat, akár a küllemet vesszük figyelembe. Léteznek természetes és szintetikus anyagból készült megoldások, én most az utóbbit szeretném egy képes összefoglaló formájában bemutatni. A bejegyzés végén azt is elárulom én melyiket választottam:) 

Az egyik legolcsóbb változat, ami a piacon kapható, természetesen nem csak balkonra, hanem kerítésre is felhelyezhető.

Egy nagyon dekoratív változat, amiről csak nagyon közelről lehet megmondani, hogy ez bizony nem természetes nádfonat.

Az előzővel megegyező termék, egy sötétebb színárnyalatban.
Az egyik legmodernebb változat, amit én újonnan épült modern társasházak teraszán is el tudok képzelni.
Az előző termék, egy kellemes zöld színárnyalatban.
Egy szintén nagyon dekoratív megoldás, ami színének köszöneten jól illeszkedik mindenhez, ezért nagyon sok féleképpen variálható.
Ugyanaz a termék, mint az előző képen, csak sötétbarnában.
És, hogy mire is jók ezek a termékek azon kívül, hogy dekoratívak? Elsősorban megvédenek minket a széltől, a kisebb növényeknek árnyékot biztosítanak, így azokat nem égeti ki a déli napsugárzás, illetve kevesebb vizet igényelnek. Ami pedig számomra nagyon fontos, hogy ezek segítségével meg tudok teremteni egy viszonylag zárt zugot, ahol reggel kényelmesen kávézhatok, napközben dolgozhatok, este pedig leülhetek egy jó könyv társaságában olvasgatni, anélkül, hogy bárki megzavarna.  Hiszen mindenkinek szüksége van olykor egy kis csendre, hogy el tudjon merülni a maga kis gondolataiba, és ki tudjon kapcsolódni.
A bejegyzés elején megígértem, hogy elárulom én melyik mellett döntöttem, így szándékosan azt a képet tűztem be utoljára. Nekem mind kinézetben, mind árban ez nyerte el leginkább a tetszésemet. Amint elkészülök vele természetesen a képeket is meg fogom mutatni:)
Eni
További elérhetőségeim, ahol megtaláltok: Kreatív Kert – Kreatív Otthon facebook oldal:
https://www.facebook.com/kreativkert 
Intermas  E. E. Kft. facebook oldal: 
Intermas E. E. Kft. youtube csatora:
http://www.youtube.com/user/IntermasKft
Képek forrása: Intermas E. E. Kft.
0 megjegyzés