Egy női otthon pillanatképei.

Először is mindenkitől elnézést szeretnék kérni, hiszen sajnos a blogolásra mostanában nem jutott időm(: Ezt nagyon nagyon sajnálom, de az élet néha felülbírálja a terveinket, így vannak dolgok amiket bizonyos okok miatt háttérbe kell szorítanunk. Azért remélem a folyamatosan frissülő Kreatív Kert Kreatív Otthon Facebook oldal kárpótolt benneteket, hiszen azt némi segítséggel ( köszi Dia ) igyekeztem, igyekeztünk folyamatosan frissíteni.
Ezzel a bejegyzéssel viszont nagyon régen tartozom Nektek, így most igyekszem pótolni.
Hiszen nagyon sokan végigkísértétek hogyan alakul a válásom után az a bizonyos női otthon, ahol a gyermekeimmel új életet tudtam kezdeni és azt is tudom, hogy nagyon sokan szurkoltatok nekem, hogy ez sikerüljön. annak ellenére, hogy amikor megvettem a lakást és a barátaimnak megmutattam, bizony sokan furcsán néztek rám, hogy vajon mi is lesz ebből?:)
Az aggodalom így utólag elnézve a képeket bevallom őszintén jogos volt, de most már meséljenek a képek. Hogy ne egy lehangoló fotóval kezdjem, először álljon itt egy montázs a már elkészült lakás nappalijáról, aminek fő éke a kandalló, és a hatalmas üvegfelület, ami ablakot nyit a " világra ".

Íme a fürdő, amin nincs mit szépíteni, panelig kellett " bombázni " Ugye nem túl bizalomgerjesztő?

Hosszas keresgélés után akadtam rá erre a bambusz utánzatú cseppére, amit azóta sem bántam meg. Ennek egyik oka a semleges színe, másrészt pedig az érdekes felülete.Viszont önmagában én még ezt kevésnek találtam, így hatalmas orchidea rajongó révén nagyon megörültem mikor megtaláltam az éppen hozzá illő orchideás csempeképet!
A viszonylag semleges pici panel fürdő éke, amitől igazán egyedi lett. Azt azért nem állítom, hogy a burkoló is olyan lelkes volt mint én, mikor több hetes várakozás után hazaállítottam vele és neki be kellett vágni a helyére.
Azt hiszem a kép önagáért beszél, ezt a konyhát szintén földig kellett rombolni, mert nem csak koszos volt, hanem balesetveszélyes is.
A bontási munkálatok egy részlete, ahol később az étkezősarok és a gyerekszoba kapott helyett. Falat sajnos itt sem lehetett mozgatni, de felesleges ajtók, gyárilag beépített tárolószekrények és radiátorok elbontásával, itt is tudtunk némi helyet nyerni. Íme a végeredmény.
Természetesen azóta már ide is kerültek fel plusz tálaló polcok, mert hát mint tudjuk egy női otthonban abból sosem elég, főleg ha a háziasszony szenvedélyes bögregyűjtő:)
A praktikus helykihasználásnak köszönhetően egy apró dolgozósarok is helyet kapott a lakásban, aminek hangulatáról a virágos, kissé fényes tapéta gondoskodik. Ez utóbbinak a természetes fény hiánya miatt igen nagy jelentősége van, ezért az ablak nélküli előszobában is visszaköszön.
Részletek a mára elkészült lakás különböző helyiségeiből.

A nappalival összenyitható terasz nyári estéken kellemes beszélgetések esetleg borozgatások színtere lehet:)

Ha bármilyen kérdésetek van, akkor az alábbi email címen feltehetitek: totheniko75@gmail.com Illetve az ide kapcsolódó facebook oldalon is kérdezhettek bátran: http://www.facebook.com/pages/Kreat%C3%ADv-kert-Kreat%C3%ADv-Otthon/119875681472746?ref=tn_tnmn Itt igyekszem naponta további hasznos ötletekkel szolgálni.
További képeket a lakásról: https://www.facebook.com/pages/Kreat%C3%ADv-kert-Kreat%C3%ADv-Otthon/119875681472746?ref=hl, Egy női otthon pillanatképei című albumban találtok!
Eni




0 megjegyzés