Szóval az úgy történt, hogy elindultam két, mindösszesen két muskátliért, pedig szentül megfogadtam, hogy idén nem veszek muskátlit, mert a teleltetéssel mindig gondjaim akadnak. Mást nem is akartam venni, de komolyan nem, viszont ez az elméletem rögtön megdőlt, mikor megláttam egy angol rózsát, majd egy gyönyörű futót, egy tűztövist, a levendulákat, az évelő violát.... és a legszebb az egészben, hogy mindegyiket pontosan meg tudom magyarázni, hogy miért volt, van rá szükségem. Természetesen ezzel már a fiaim is tisztában vannak :)

A két muskátli :)
Illatos angol rózsa, ami szerelem volt első látásra :)
Fehér futórózsa, ami terveim szerint a frissen festett filagória fogja díszíteni. ilyen esetben érdemes illatos fajtát választani.
A muskátli amiért eredetileg indultam ami a műhely bejáratát hivatott díszíteni, egy régi mosdó tálban.
Egynyári margaréta, ami fehér színe miatt, mindenhez illik, és hálásan virágzik egész nyáron.
Tapadókorongos vadszőlő, ami a műhely falára kerül majd, gyönyörű őszi lombszíne miatt. amennyiben nem szeretnénk külön támrendszert kiépíteni, érdemes ezt a fajtát választani.
Tripla virágú petúnia, ami idén felváltotta a muskátlikat a balkonládában, némi tarka repkénnyel és lobéliával társítva.
Ezen kívül velem jött még egy gyönyörű tűztövis, mert tipikus három az egyben növény, illatos virága van, ősszel gyönyörű színes bogyói, és ráadásul örökzöld. Ez a tópartra került, hogy ott is legyen egy olyan növény ami egész évben mutatós. A levendulák, a nyári violák, a mézvirágok, mind mind a kellemes illatról gondoskodnak meleg nyári estéken, ezért én egy kertből sem hagynám ki őket.
Hogy miért is fontos ez egy kertben? Arról egy régebbi posztomban olvashatsz: Kertek és illatok címszó alatt.
A blog Facebook oldalához az alábbi linkre kattintva csatlakozhatsz: https://www.facebook.com/kreativkert?ref=hl, ahol naponta frissülő tartalommal találkozhatsz. Ha mindennap látni szeretnéd, ne felejtsd el bekapcsolni a követés funkciót! :) 
Képek: Kreatív Kert - Kreatív Otthon amik az oldal kizárólagos tulajdonát képezik, így megosztásuk csak linkkel együtt lehetséges!
Ha tetszett a bejegyzés megköszönöm, ha másokkal, is megosztod.
Eni



0 megjegyzés