Milyen érdekes, hogy mióta újra háztulajdonos vagyok, a bakancslistám is a ház és a kert körül forog. Na és persze a novemberben elkészült műhely körül, amiről itt olvashattok: http://kreativkertkreativotthon.blogspot.hu/2014/11/es-vegre-lehull-lepel.html
Na de térjünk vissza a házhoz és a kerthez. Tavaly mikor beköltöztünk megmondom őszintén minden a ház körül forgott, bár egy egy forgatás kedvéért igyekeztem itt ott rendbe tenni a kertet, ez nem járt túl nagy sikerrel. illetve pontosítok, amit nagy nehezen sikerült is rendbe tenni az Ámor kutya a tél folyamán szépen letarolta :(

Ámor ugyan kicsi, de annál kártékonyabb, és a neve is inkább Átok :)

 Így a bakancslistám legelső helyén torony magasan egy kennel szerepel. Nem nem, mielőtt minden állatvédő felhördülne, nem akarom örökre bezárni a kutyát, de lesznek időszakok mikor bizony száműzetésbe kell vonulnia. Mert az ugye mégsem járja, hogy amit én kőkemény munkával felépítek Ő urasága tönkreteszi. Reméljük azért a kutyaiskola majd valamit javít a helyzeten, mert természetesen oda is eljárunk vele. szóval nem gondolom, hogy gonosz lennék, de azért vannak határok.
A második dolog ami egész biztosan elkészül, hiszen már megvettem :) az a kerti tó lesz.

Tudom, tudom, most éppen nem divat, de engem ez különösebben sosem érdekelt sem a kerttervezésben, sem a lakberendezésben, mert trendek jönnek mennek, de szerintem az a lényeg, hogy mi magunk jól érezzük magunkat az otthonunkban és a kertünkben. Számomra pedig semmi sem megnyugtatóbb mint egy kerti tó csobogása, és remélhetőleg a békák kuruttyolása. Természetesen a tóépítés folyamatáról majd részletesen beszámolok nektek.
Egy kerti pad sem hátrány, főleg ha ilyen egyszerűen elkészíthető, lehetőleg minél közelebb a tóhoz.
Na ezen most biztosan sokan felkapjátok a fejeteket, hogy ez meg minek?

 Megmondom őszintén nem szeretek strandra járni, sem törökfürdőbe, persze a gyerkőcök miatt néha muszáj, és ott bizony beleszerettem a kavicson való mászkálásba. Gondoltam ha ez ilyen egyszerűen megoldható, miért ne? 
Lámpásokból, mécsesekből szerintem sosem elég, így miután megtaláltam ezt az egyszerű, de annál mutatósabb ötletet, ez sem maradhat ki a listámból. 
Ezek biztosan elkészülnek, és hát még hátra van az álom kategória, amit ugyan nagyon szeretnék, de idén nem biztos, hogy marad rá pénz és kapacitás. Ilyen például egy szép füves terület kialakítása, ahol akár még jógázni is tudok reggelente. Egy kerti zuhany, mert egy ilyen piciny kertben egy medence nem fér el, és lássuk be a mi éghajlatunkon, ha csak nem fedett, nem is lehet igazán kihasználni. Egy rózsalugas, ami nem is igazán pénz, hanem idő kérdése, mire a növények szépen befutják. Egyszóval terv van bőven, egyenlőre lendület is, így már csak a tavasznak kell megérkezni, hogy mindennek nekifuthassak. Ígérem beszámolok majd róla.
A blog Facebook oldalához az alábbi linkre kattintva csatlakozhatsz: https://www.facebook.com/kreativkert?ref=hl, ahol naponta frissülő tartalommal találkozhatsz. Ha mindennap látni szeretnéd, ne felejtsd el bekapcsolni a követés funkciót! :) 
Képek forrása: Pinterest 
Ha tetszett a bejegyzés megköszönöm, ha másokkal, is megosztod.
Eni
0 megjegyzés