Így utólag visszagondolva talán ez az óra volt az amin elsők közt kipróbálhattam a http://www.decorlabor.hu/ stenciljeit, amiket azóta is folyamatosan használok. az ötlet már nem tudom, hogy jött, de éppen ez a nagyszerű az alkotásban, hogy valahogy alakul magától :)
Éppen így volt ezzel az órával is, egy sablon, egy óralap és egy kis festék.....ezek után már gyerekjáték volt az egész.

Első lépésként az óralapot egy alap színnel lefestettem, mivel egy natúr lapról volt szó, ez esetben az alapozás most elmaradt.
Második lépésként egy kissé csillogó festékkel ( ettől kapott egy kicsit elegáns hatást ) jó alaposan összemaszatoltam, az egyenletes alapot, de ez esetben éppen erre volt szükség :)

Száradás után jöhetett a stencilezés, aminek az egyik legfontosabb fázisa a stencil alapos rögzítése, persze nem a kőpadlóhoz mint én tettem, de én ha alkotok, nem igazán gondolkodom :) Szóval normális esetben ezt munkaasztalon csináljuk.
A stencil rögzítése után jöhet a stencilezés, aminek egy titka van, a szivacs amivel dolgozunk, gyakorlatilag szinte száraz legyen. Én ez esetben szivacshengert használtam, de vannak kimondottan stencilezéshez való ecsetek, amivel egy kezdő stencilező könnyebben boldogul. Ez szerencsére bármelyik hobbiboltban beszerezhető, de akár a már említett webáruházban a stencil mellé is megrendelhetjük.
És íme a végeredmény :) Száradás után, már csak az óraszerkezetet kellett összeszerelni, számomra ez okozta a legnagyobb kihívást:)
Azóta ez a stencil nagy kedvencemmé vált, így az előszobánk egyik falát is ez a minta díszíti, ami nem mellesleg fotózáshoz is remek háttér.
Természetesen ezt az órát azóta sok sok másik óra követte, ha Te is szeretnél hasonlót keress bátran, vagy csatlakozz az egyik általam tartott Stencilezz Velem foglalkozáshoz az EnArt Design Stúdió szervezésében.
A blog Facebook oldalához az alábbi linkre kattintva csatlakozhatsz:https://www.facebook.com/kreativkert?ref=hl, ahol naponta frissülő tartalommal találkozhatsz. Ha mindennap látni szeretnéd, ne felejtsd el bekapcsolni a követés funkciót! :) 
Képek: Tóth Enikő
Ha tetszett a bejegyzés megköszönöm, ha másokkal, is megosztod.
Eni

0 megjegyzés