Igaz, hogy csupán harmadik nekifutásra, de végre elkészült az étkező. Lássuk be erre nem vagyok túl büszke, de hát a lakberendezésnek is vannak buktatói. Ebben a helyiségben jó párba én is belefutottam, ugyanis elfelejtettem figyelembe venni az épület adottságait. Elképzeltem egy stílust, ami itt nem mutatott, legalábbis nem úgy ahogyan én szerettem volna.
Na de nézzük milyen is lett a végleges verzió, mert nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre :)

Ezt a tálalót jó sokáig keresgéltem, konkrétan ez a 3. ez nem vicc :) lett a befutó. Szerencsére ezt a döntésemet azóta sem bántam meg, és az egyetlen darab a lakásban, amit eszem ágában nincs lefesteni :)

Sosem gondoltam, hogy egyszer porcelánokat fogok gyűjteni, de úgy látszik ez is a korral jár :)


Ha egy elegáns étkezőről beszélünk, semmi esetre sem szabad megfeledkezni a függönyről, lehetőleg jó hosszúról, mert ez egy kicsit szoba jelleget ad a helyiségnek.

Apró részletek :) A madárka egy kedves ismerősöm munkája, akinek a munkáit a Meskán ti is megtaláljátok!


A virág természetesen innen sem hiányozhat, most éppen egy nyuszi csücsül a tövében, és különösebben az sem zavaró, hogy a "fészke" egy karácsonyi fahéj koszorú :)


A hosszú függöny, és az ablakban az aktuális húsvéti dekoráció, amire egy másik bejegyzésben még gyorsan kitérek.


Az asztali dekoráció, Bluer Design munkáival, akit a Facebookon szintén megtaláltok, ja és természetesen a Meskán is :)


Az örök kedvenc, a Vivre.hu-n talált szerzemény, amit végül úgy döntöttem, hogy ASCP-vel magam varázsolok fehérre. Ami egy jó döntésnek bizonyult, mert a konyha amit még egy darabig rejtegetek előletek fehér lesz. Ennek persze semmi más oka nincs, mint az, hogy fogalmam sincs mikor készül el.

És akkor térjünk is át a piszkos anyagiakra, mert ha hiszitek ha nem, ezt az étkezőt bizony 0 Ft-ból hoztam ki! Tudom, hogy ez így egy picit hihetetlennek tűnik, de igaz, azt hogy hogyan egy másik posztban szeretném elmesélni, mert a történet igen hosszú. Annyit elöljáróban, hogy minden egy garázsban talált régi tálalószekrénnyel kezdődött, ami egy szép kék színt kapott............
Eni
0 megjegyzés