Ehhez az igen régi biciklihez talán személyes emlékek miatt kötődöm olyan nagyon, hogy tavasszal úgy döntöttem, új udvarom állandó dísze lesz, annak ellenére, hogy lássuk be nem egy elegáns darab  Illetve nem volt az, még a csajokkal egy nyár eleji napon neki nem estünk, amolyan mini blogger találkozó keretében. A festést ki másra bíztam volna, mint Bia barátnőmre, aki a Bluer Design megálmodója.

Hát igen, Biának volt vele munkája bőven, még azt a festéket is elhasználta, amivel közben én a lábaskádat újítottam éppen :)
De végül az eredmény kárpótolt, festéket meg vettünk másikat, bár az eredeti szín már nem volt, így a kád a tervezettnél kicsit sötétebb lett, na de sebaj :)
Most viszont, hogy beköszöntött, az ősz, amit én személy szerint nagyon szeretek, és minden alkalmat kihasználok, hogy dekoráljak, természetesen a bringának is kellett egy új dizájn, amit mindösszesen 2000 Ft-ból sikerült kihoznom, így igen büszke vagyok magamra. Ehhez persze szükség volt némi maradékra és egy kis kreativitásra.

Az elejére három cső díszkukorica került, amit, hogy egy kicsit színesebb legyen, egy kis bronz festékkel megvadítottam. Ugyanez történt a tök szárával is, aminek funkciója is van, nemes egyszerűséggel megtámasztja a biciklit, az alatta levő tállal együtt, amit Alice barátnőm készített nekem madáritatónak :)
Így néz ki egy picit közelebbről.
A hátsó kosár megmaradt, amire elöször egy koszorút fontam, abból a szőlőből, amit Ámor kutyám nemes egyszerűséggel tőből lerágott. Fogalmam sem volt mi lesz vele, de nem dobtam ki, majd csak jó lesz valamire alapon. Igazam lett :)
A kosárba a lehető legolcsóbb virágokat választottam, amik ráadásul a korai fagyokat is igen jól tűrik. A díszkáposzta mellé, törpe őszirózsa, és árvácska került.
Szerintem már meg sem lepődtök, ha azt mondom, hogy időközben a kosár füle is bronz színű lett.
Én úgy gondolom megérte az a minimális ráfordítás, hiszen így az első komolyabb fagyokig a kert dísze marad.
Amennyiben tetszett a bejegyzés, megköszönöm ha megosztod másokkal is.
A blog Facebook oldalához az alábbi linkre kattintva csatlakozhatsz: https://www.facebook.com/kreativkert, ahol naponta frissülő tartalommal találkozhatsz. Ha mindennap látni szeretnéd, ne felejtsd el bekapcsolni a követés funkciót! :)
Eni
0 megjegyzés