Az a helyzet, hogy nem vagyok a számok embere, de vannak számok, amiket sikerült megjegyeznem :) Ilyen volt az 500. lájk, amiért még kristálytisztán emlékszem, hogy szinte vért izzadtam, hogy elérjem, de hát minden kezdett nehéz, mondogattam oly sokszor magamnak. Ilyen volt a 3000. lájk, amit tavaly karácsonyra tűztem ki célul magamnak, meglett! :) És ilyen volt az 5000, mert az egy szép kerek szám, és igazából sosem gondoltam, hogy valaha az én oldalamat ennyien fogják kedvelni. Sosem titkoltam, hogy tulajdonképpen magam miatt, amolyan terápiás céllal kezdtem írni, és most csak pislogok nagyokat, mert alig több mint egy hónapja értük el a bűvös 5000-ret, és most hirtelen 6000-ren vagyunk:)
Nem akarok nagyon szentimentális lenni, de borzasztóan meg vagyok hatódva, és nem tudom nektek mindezt elégszer megköszönni, mert ugyebár nélkületek ezek a számok sehol sem lennének. De még mielőtt elbőgném magam, mert ma éppen ilyen napom van :) az újak kedvéért csinálok egy kis visszatekintőt, hogy honnan indultam, és mi minden fér bele 6000 lájkba, avagy 2,5 évbe. Megmondom őszintén számomra is meglepő, és néha magam is elcsodálkozom, hogyan voltam képes mindezt végigcsinálni?
Szóval most jöjjön néhány poszt, ami számotokra talán tényleg csak poszt volt, nekem viszont sorsdöntő pillanatok.

Búcsú az első kerttől, amiben 8 év kőkemény munkája volt benne:
http://kreativkertkreativotthon.blogspot.hu/2012/03/az-elso-kert.html

Egy Holland otthon pillanatképei, ami ha nem lett volna, fogalmam nincs, hogyan csinálom végig a válásomat. Ez amolyan menedék otthon volt számomra, számunkra, bejegyzést talán mérgemben nem írtam, így csupán néhány képem maradt emlékül:

Az elmaradhatatlan fapapucs, és szélmalom.
A fiúk, akiknek ez volt az első karácsonyuk a válás után.
És egy szintén nagyon tipikus kép, otthon ahol tilos a függöny :)

Az igazi menedék, immáron a második otthon a válás után, amiről úgy gondoltam, hogy tényleg egy életre szól.
http://kreativkertkreativotthon.blogspot.hu/2013/01/ilyen-volt-ilyen-lett.html

Majd egy új élet, immáron a Polgári Otthonba, ami reményeim szerint már tényleg végleges, és nyugalmat hoz az életünkbe, még közel sincs kész, de alakul:
http://kreativkertkreativotthon.blogspot.hu/2014/05/egy-polgari-otthon-eletre-kel-apro.html

És egy poszt, aminek immáron a 3. RTL Klubos " szereplésemet " köszönhetem:
http://kreativkertkreativotthon.blogspot.hu/2013/05/mano-kert-lepesrol-lepesre.html

Egy újabb projekt, aminek remélem szintén sorsfordító szerepe lesz az életemben, erről megint csupán néhány képet tudok mutatni, mert bejegyzés még nincs:

Kívülről már egészen pofás :)
Belülről, még alakul :)
6000 lájk, 2,5 év, 3 otthon, és egy saját vállalkozás kezdete. Üzleti kapcsolatok, rengeteg barát, bloggerek, és magánemberek, akiket felsorolni is sok lenne, ráadásul senkit nem szeretnék kifelejteni! Egy biztos rengeteget köszönhetek nekik!
Ez mind mind tényleg ezalatt a rövid idő alatt, és természetesen sok más, amire ha kitérnék, ennek a posztnak ma biztosan nem lenne vége :)
Még egyszer köszönet nektek, hogy vagytok, mellettem álltok, és támogattok,, mikor negyed évente fel akarom adni :) És persze köszönet, annak a sok-sok új embernek aki bizalmat szavazott nekem, és az elmúlt hónapban csatlakozott hozzám, hozzánk. Remélem nem fogtok csalódni.
Ugye nem voltam nagyon szentimentális? :)
Amennyiben tetszettek a bejegyzések, a blogon, ha jól emlékszem közel 125 bejegyzésből válogathattok. Biztosan nem vagyok a számok embere? :)
http://kreativkertkreativotthon.blogspot.hu/
Köszönöm,
Eni






0 megjegyzés